Myrsky-kartanon lohikäärmetilan foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa Myrsky-kartanon lohikäärmetilan foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Luku 26. Rick ja minä

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Bella Rimsay
Hoitaja
Hoitaja
Bella Rimsay


Viestien lukumäärä : 48
Liittymispäivä : 24.09.2016

Luku 26. Rick ja minä Empty
ViestiAihe: Luku 26. Rick ja minä   Luku 26. Rick ja minä I_icon_minitimeSu Joulu 24, 2017 8:18 pm

Jess oli täysin häkeltynyt Gaiasta ja kaksikko näytti tulevan hyvin toimeen keskenään, joten päätin jättää heidät kaksisteen.
Kerroin Jessille vielä muutaman tärkeän ensimmäisen päivän ohjeen ja mainitsin myös, etten nukkuisi ainakaan tänään huoneistossamme, sillä olisin Rickin mökissä ja jos jotain kysyttävää tulisi, niin Jessin ja minun huoneistoni läheltä löytyisi muiden hoitajien, Willin ja Kiran huoneistot ja hän voisi kysyä ensisijaisesti heiltä apua.
Mietin vielä hetken olinko unohtanut kertoa mitään tärkeää, mutta kun en keksinyt enää mitään lisättävää käännyin kannoillani ja lähdin kulkemaan lakaisematonta tallikäytävää pitkin eteenpäin ja käännyin sitten vasemmalle mistä löytyi uroksien käytävä.
Vedin Ransun karsinan salvan auki ja sitten työnsin raskaan oven auki ja hymyilin kun Ransu kääntyi minuun päin ja tönäisi päällään hellästi oikeaa kättäni.
Rapsutin Ransua ja harjasin ja valmistin Ransun valmiiksi metsästyskurssin tehtävää varten. Nostin painavan metsästyssatulan Ransun selkään ja laitettuani suitsetkin Ransun päähän talutin lohikäärmeen tallin pihalle ja löysäsin jalustimet sopivalle korkeudelle.
Nousin jalustimen avulla Ransun selkään.
"Nyt mennään poika virittämään muutama häkkiansa marjamyyriä varten", minä sanoin ja Ransu näytti innostuneelta ja lähti ottamaan vauhtia hypähtäen ilmaan.
Hengitin ilmaa keuhkoni täyteen ja sitten puhalsin ulos ja toistin tätä. Lentäminen oli aina yhtä maagisen tuntuista ja rakastin koko sydämestäni juuri tätä elämää mitä juuri nyt elin joka päivä.
Lensimme Vanhaan metsään ja Ransu laskeutui maahan tasaiselle alueelle. Liuin alas Ransun selästä ja otin Ransun metsästyssatulasta roikkuvista laukuista muutaman pienikokoisen häkkiansan.
Viritin häkkiansat muutamaan kohtaan ja tämän tehtyäni nousin takaisin Ransun selkään ja lensimme takaisin Myrsky-kartanoon.

Jatkan tätä tarinaa tänne vielä Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kãtrín
Admin
Admin
Kãtrín


Viestien lukumäärä : 51
Liittymispäivä : 08.02.2015

Luku 26. Rick ja minä Empty
ViestiAihe: Vs: Luku 26. Rick ja minä   Luku 26. Rick ja minä I_icon_minitimeLa Tammi 06, 2018 5:15 pm

Ihanaa saada taas lukea tekstejäsi!
Laitan tästä pätkästä jo 17ϫ holviisi, mutta kommentoin enemmän sitten jatkon jälkeen Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Luku 26. Rick ja minä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Luku 21. Antaako Rick ikinä anteeksi?
» Luku 3. "Francis?"
» Luku 5. Pelastusoperaatio
» Luku 20. Metsästys?
» Luku 9. Rickin perhe

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Myrsky-kartanon lohikäärmetilan foorumi :: Päiväkirjat :: Bella Rimsay-
Siirry: