Myrsky-kartanon lohikäärmetilan foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa Myrsky-kartanon lohikäärmetilan foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Luku 15. Kaikkiko hyvin vai kaikkiko sekametelisoppaa?

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Bella Rimsay
Hoitaja
Hoitaja
Bella Rimsay


Viestien lukumäärä : 48
Liittymispäivä : 24.09.2016

Luku 15. Kaikkiko hyvin vai kaikkiko sekametelisoppaa? Empty
ViestiAihe: Luku 15. Kaikkiko hyvin vai kaikkiko sekametelisoppaa?   Luku 15. Kaikkiko hyvin vai kaikkiko sekametelisoppaa? I_icon_minitimeSu Joulu 18, 2016 2:01 pm

Mutisin jotain itsekseni ja lähdin ripein askelin kartanon ovista ulos ja jätin Oliverin ja Patrickin selkäni taakseni.
Kävellessäni talleja kohti potkin matkalla lunta kengilläni ja pyöritin päätäni. Tuntui koko elämäni olisi räjähtämässä käsiini tuhanniksi palasiksi. En enää osannut kertoa itselleni mitä sydämeni tunsi.
Scottista oli täysin päässyt ylitse, Oliver oli särkenyt sydämeni enkä tästä syystä tuntenut häntä kohtaan yhtään mitään ja Francis taas oli tärkein ystäväni eikä meillä tosiaan ollut mitään romantiikkaa yhdessä, hänen luotin kuin omaan veljeen.
Patrick ja Rick olivat ongelmakohtani. Rickiin olin rakastunut ensisilmäyksellä, mutta Patrick oli vain jollain tavalla vetänyt minua puoleensa Rickistä huolimatta. Pääni sisällä tuntui pyörivän lakkaamaton lumimyrsky, aivan kuin se sumensi näköni ja ajatukseni, tai sekoitti niitä keskenään.
Tallien avautuessa eteeni ja astuessa sisälle marssin Ransun luo. Sen lohikäärmeen luokse johon eniten luotin.
Tallia oli koristeltu, kaikkialla oli joulukransseja, kynttilöitä ja joulukuusi koristeita. Katsoin Ransun karsinaan ja siellä uljas poikani seisoi suorassa. Tuijotin sitä suoraan silmiin ja se katsoi minua suurilla pyöreillä suloisilla silmillään ja niistä paistoi lämpö, syvä kiintymys ja luottamus.
Silmäkulmastani alkoi valua kyyneliä ja kun olin alkamassa itkemään oikein kunnolla aukaisin karsinan salvan ja juoksin Ransun luokse ja kiedoin käteni sen kaulan ympärille ja Ransu painoi päätään hellästi minua vasten.
"Mitä mää tekisinkään ilman sua!", minä sanoi ja pyyhkäisin kädellä silmiäni.
Kun olin saanut koottua itseni edes joten kuten kokoon, kävin hakemassa Ransun hoito- sekä lentovarusteet.
Aloitin harjaamalla enimmät liat suomuista pois, minkä jälkeen hoidin suomujen välit suomukaapimella ja pyyhin siipipoimut puhtaiksi.
Nostin satulan selkään ja kiristin satulavyöllä, sitten laitoin vielä suitset ja olimme valmiina lähtemään.
Talutin Ransun pihalle ja ponnistin sen selkään. Ransu otti vauhtia ja ponnisti vahvoin lihaksikkain ja tervein jaloin ilmaan.
Lensimme harjoittelu paikalleni Mavrikin metsään ja perillä laskeuduin Ransun selästä ja istuin vanhan lumisen lehtipuunjuureen ja painoin pääni jalkojani vasten. Halusin vain hengähtää ja olla ihan rauhassa yksin.
Kuulin kuinka luminarskui ja olisin halunnut kirkaista tulijalle että jättäisi minut rauhaan yksin, mutten kuitenkaan sanonut mitään.
Askeleen pysähtyivät ja kuului tuttu ääni: "Saanko istua tähän?"
Nostin pääni ylös ja katsoin kyynelisin silmin Francista ja nyökkäsi.
Poika istuin viereeni ja antoi minulle takkinsa, sillä olin lähtenyt talleilta ilman takkia.
Francis silitti hiuksiani ja otti minut syleilyynsä ja painoin pääni pojan olkapäätä vasten ja itkin, mutta tunsin oloni turvalliseksi.
Francis ymmärsi olla hiljaa ja antoi minun vain olla vieressään. Kun olin rauhoittunut hän sanoi: "On kauheaa nähdä sinut tällaisena", hän katsoi minua silmiin ja jatkoi: "Olet niin vahva persoona"
Hengitin syvään ja sanoin: "Oliver on jo todennäköisesti kertonut minusta ja Patrickista Rickille ja Rick vihaa minua eikä enää ikinä katsokaan minua" ja kyyneleet alkoivat jälleen tulvia silmistäni.
Francis pyyhki kyyneleeni ja katsoi minua jälleen: "Kuuntele... ei hän ole kertonut mitään, ei yhtään mitään, vaikket näkisikään sitä, niin Oliver edelleen jossain syvällä sisimmässään välittää sinusta hullunlailla, ei sinua voi vihata, ei hän haluaisi satuttaa sinua millään tavalla vaikka yrittääkin ärsyttää"
Lakkasin itkemästä ja sanoin: "Mutta hänen pitäisi kertoa, tein väärin, todella väärin ja siltikään en tiedä tunteistani yhtään mitään..."
Francis näytti hetken miettivän ja sanoi: "On täysin sinun valtasi päättää ketä rakastat, eikä ole väärin rakastaa useaa, muttet voi antaa sen hallita sinua, itsesi takia sinun täytyy tehdä päätös, kumpi tekee sinusta onnellisemman? Francis, johon olet kiintynyt vai Rick, joka on seisonut rinnallasi alamäistä välittämättä. Muttet voi pomputella heitä molempia, se ei ole oikein"
En tiedä edes miten se oli mahdollista, mutta Francis osasi aina sanoa täsmälleen oikeat sanat.
Painoin pääni uudelleen Francisin olkapäätä vasten ja poika piti minut lämpimänä. Istuimme siinä hiljaa ja kun nukahdin uupumuksesta. Francis nosti minut syliinsä ja lähetti Ransun ja Been lentäen Myrsky-kartanoon ja päätti itse kantaa minut kävellen takaisin kartanolle.
Olin niin onnellinen että minulla oli Francis.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kãtrín
Admin
Admin
Kãtrín


Viestien lukumäärä : 51
Liittymispäivä : 08.02.2015

Luku 15. Kaikkiko hyvin vai kaikkiko sekametelisoppaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Luku 15. Kaikkiko hyvin vai kaikkiko sekametelisoppaa?   Luku 15. Kaikkiko hyvin vai kaikkiko sekametelisoppaa? I_icon_minitimeKe Joulu 28, 2016 7:36 pm

Minusta on hurjan ihanaa, kuinka turvaudut Ransuun tilanteessa kuin tilanteessa! Se osoittaan sen, kuinka hyviä ystäviä olette ja kuinka hyvä hoitaja-lohikäärme -suhde teillä on Smile

"... kumpi tekee sinusta onnellisemman? Francis, johon olet kiintynyt vai Rick, joka on seisonut rinnallasi alamäistä välittämättä..."
Varmaan piti olla Patrick eikä Francis, kun kerran Francis kysyy? Very Happy

Lisään holviisi 21ϫ
Takaisin alkuun Siirry alas
Bella Rimsay
Hoitaja
Hoitaja
Bella Rimsay


Viestien lukumäärä : 48
Liittymispäivä : 24.09.2016

Luku 15. Kaikkiko hyvin vai kaikkiko sekametelisoppaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Luku 15. Kaikkiko hyvin vai kaikkiko sekametelisoppaa?   Luku 15. Kaikkiko hyvin vai kaikkiko sekametelisoppaa? I_icon_minitimeLa Tammi 07, 2017 10:55 pm

Jep, Ransusta on tullut aivan älyttömän tärkeä!
Ja joo upsis, jep virhehän se siinä on tullut Very Happy. Patrick tosiaa oli tarkotus siinä lukee!

-Bella Rimsay
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Luku 15. Kaikkiko hyvin vai kaikkiko sekametelisoppaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Luku 15. Kaikkiko hyvin vai kaikkiko sekametelisoppaa?   Luku 15. Kaikkiko hyvin vai kaikkiko sekametelisoppaa? I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Luku 15. Kaikkiko hyvin vai kaikkiko sekametelisoppaa?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Luku 3. "Francis?"
» Luku 5. Pelastusoperaatio
» Luku 20. Metsästys?
» Luku 11. Täysillä eteenpäin
» Luku 16. Järisyttäviä uutisia

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Myrsky-kartanon lohikäärmetilan foorumi :: Päiväkirjat :: Bella Rimsay-
Siirry: