Myrsky-kartanon lohikäärmetilan foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa Myrsky-kartanon lohikäärmetilan foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Luku 14. Myrsky-kartanon perustajatanssiaiset

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Bella Rimsay
Hoitaja
Hoitaja
Bella Rimsay


Viestien lukumäärä : 48
Liittymispäivä : 24.09.2016

Luku 14. Myrsky-kartanon perustajatanssiaiset Empty
ViestiAihe: Luku 14. Myrsky-kartanon perustajatanssiaiset   Luku 14. Myrsky-kartanon perustajatanssiaiset I_icon_minitimeLa Joulu 03, 2016 1:07 am

"Isabella!", Cindy hihkaisi huomatessaan minut ja pysäytti ratsunsa. Sisareni perässä oli neljä muuta ratsastajaa, jotka olivat pukeutuneet ritareiden asuihin ja ryhdistivät selkänsä kun katsoin heitä.
Cindy liukui alas Marianne nimisen kimon selästä ja ojensi sen ohjat yhdelle ritareista joka oli myös laskeutunut ratsailta.
Cindy juoksi minun luokseni ja halasimme pitkään.
"Ihana nähdä sinua sisko", hän sanoi hymyillen.
Hymyilin takaisin: "Samoin, mitä oikein teet täällä?", minä kysyin kulmakarvat hieman kurtussa.
"Halusin pois kotoa ja päätin tulla katsomaan tätä paikkaa pitkästä aikaa", hän sanoi ja lähdimme vieretysten kulkemaan kartano kohti vartijat aivan takanamme.
Cindy katseli ympärilleen kävellessämme ja ihaili paikan kauneutta. Hän kertoi ettei ollut muistanut kuinka puhdasta, värikästä ja rauhallista täällä oli. Keskustelimme myös kotimaani asioista, siellä meni kuulemma ihan hyvin.
Saavuttuamme Myrskiksen portaille Cindy kääntyi katsomaan minua ja irvisti hieman.
"Oletko vielä sen söpön pojan kanssa? Rickhän se oli eikö?", hän sanoi ja nyökkäsi. "Aah ihanaa!", hän sanoi vielä ennen kuin nouisimme portaat ylös ja astuimme kartanoon.
Menimme huoneeseeni ja vartijat jäivät ulkopuolelle odottamaan.
"Eikö toi oo aika ahistavaa kun ne kulkee koko ajan perässä?", minä kysyin ja sanoin vielä että onneksi minun perässäni niitä ei enää kulkenut.
"On se vähäsen", Cindy sanoi kohauttaen olkapäitään.
"No sitten toiseen asiaan tänään on Myrsky-kartanon perustajatanssiaiset ja sää osallistut niihin mun kanssa!", minä sanoin hymyillen ja Cindykin innostui.
"Eikä! Satuin juuri oikeen aikaan paikalle!"
Aloitimme tanssiaisiin valmistautumisen hiuksista. Cindy teki minun hiuksiini laineita ja ne jätettiin auki, minä tein Cindylle nutturan. Meikattuamme toisemme annoin Cindylle minun punaisen tanssiaispukuni ja itselleni puin päälle taivaan siniset pitkän tanssiaismekon.
Lopuksi laitoimme korkokengät jalkaan ja suihkautimme hieman hajuvettä.
Astuimme ulos huoneestani ja lähdimme kulkemaan kartanon tanssisalia kohti vartijat takanamme.
Tanssisalissa oli valtavasti porukkaa ja huomaten myös kylän ulkopuolelta, jopa eri maista oli saapunut juhlaväkeä. Hetken kuluttua tilan omistaja Kãtrín koputti mikrofoniin, rykäisi ja aloitti juhlapuheensa:
"Myrsky-kartanon tilalla oli ennen Sarayan-toivo, joka oli perustettu vuonna 1419 ja joka ajoi lohikäärmeiden oikeuksia ja pelastamista sekä lajien säilyttämistä, tilalle otettiin loukkaantuneita lohikäärmeitä ja hylättyjä lohikäärmeiden munia ja niitä hoidettiin rakkaudella ja koulutettiin ratsuiksi ja työjuhdiksi. Vuonna 1637 tapahtui katastrofi, jolloin yksi lohikäärmetallia lämmittäneistä öljysäiliöstä rupesi vuotamaan ja syttyi palamaan. Tilan kohtalo sinetöityi ja se paloi perinpohjin, mutta suuri osa selvisi tilanteesta elossa.
Pari vuotta myöhemmin tilan poroksi palamisen jälkeen 1640 vuonna Sastonialainen lohikäärmeratsastaja Arameah Sîrfalas alkoi tutkimaan edellisen tilan historiaa ja sen tuhoutumista. Arameah löysi asioita jotka tarvitsisivat tarkempaa huomiota ja parantamista ja mies halusi perustaa uuden tilan. Entisin tilan myrskyisän kohtalon takia uusi tila nimettiin Myrsky-kartanoksi, näin nimi on kantanut kunnioitusta aijempaa, alkuperäistä tilaa kohtaan. Mies myös uskoi nimen tuovan onnea tilalle, jottei vastaavaa tulevaisuudessa tapahtuisi. Hän toi mukanaan vaimonsa Córtián ja lapsensa Bhalian. Uusi tila nousi loistoonsa vuonna 1642. Seuraava kartanon merkittävä johtaja joka nousi johtoon vuonna 1710 oli nainen, Eléonór Sîrfalas, hän kasvatti tilan kokoa luoden ympärille kylän, joka täyttyi ihanista persoonista ja toi värikkyyttä kartanon miljööseen. 1719 tila kuhisi elämää joka päivä ja tulotaso oli nousujohteista sekä maailmalla alkoi kiertää sanaa saarella olevasta lohikäärmetilasta. Vuonna 1978 johtoon nousi isäni Ereah Sîrfalas vaimonsa eli minun äitini Sanía Sîrfalas rinnallaan. Tilan turvallisuus ja tekniikka kehittyi huimia hyppyjä eteenpäin ja lohikäärmeiden määrä kasvoi. Äitini kuoli aortan repeämään ollessani vasta kymmenenvuotias ja isäni elämä päättyi lento-onnettomuuteen ollessani kuusitoistavuotias, ja niin nuorena oli hankala nousta suuren tilan johtoon, mutta tässä minä edelleen olen ja lupaan pitää tästä loistokkaasta tilasta huolta vielä monta vuotta. Tänään me juhlimme heitä kaikkia ihmisiä, jotka ovat mahdollistaneet tämän kartanon ja tilan synnyn! Nauttikaa juhlista arvoisat juhlavieraat", Kãtrín päätti puheensa hymy kasvoillaan ja sai raikuvat ablodit.
Cindy tönäisi minua kevyesti kylkeen: "Missäs sinun prinssisi viipyy? Ja en muuten ole sokea vaan huomaan ihan selkeästi kuinka tuo poika katsoo sinua", hän nyökkäsi oikealle ja katsoin sinne. Patrick seisoi salin reunalla musta ja katsoi minua.
Käänsin heti katseeni pois.
"Rickillä taitaa olla ainakin yksi kilpailija...", Cindy sanoi ja pyöritin silmiäni vastaukseksi.
Nyt puolestaan minä tönäisin kevyesti Cindyä kylkeen ja nyökkäsi kello kahden suuntaan.
"Tyler katselee sinun suuntaasi, mene vaikka juttelemaan hänelle", minä kehotin ja siskoni hymyili minulle ja lähti kulkemaan hiekanruskeiden hiuksien omaavan pojan luokse.
Käännähdin mennäkseni hakemaan juotavaa mutta käännyttyäni nopeasti olin törmätä suoraan edessäni seisovaan 180-senttiseen poikaan, jonka kasvoilla oli leveä hymy ja mustaan taittavat tummanruskeat hiukset olivat hieman sekaisin niinkuin ne tavallisesti olivatkin.
Minunkin kasvoilleni levisi nopeasti hymy ja poika kumartui antamaan minulle pitkän suukon ja otti sitten toisesta kädestäni kiinni.
"Onko kaikki hyvin?", Rick kysyi.
"On, onhan meillä kaikki hyvin?", minä kysyin katsoen Rickiä syvälle oliivin vihreisiin tuttuihin silmiin. Sillä vastahan meillä oli ollut erimielisyyksiä ja etäisyyttä toisiimme.
"On", Rick sanoi hymyillen.

Jatkoa tulleepi kun kerkiän Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
Bella Rimsay
Hoitaja
Hoitaja
Bella Rimsay


Viestien lukumäärä : 48
Liittymispäivä : 24.09.2016

Luku 14. Myrsky-kartanon perustajatanssiaiset Empty
ViestiAihe: Vs: Luku 14. Myrsky-kartanon perustajatanssiaiset   Luku 14. Myrsky-kartanon perustajatanssiaiset I_icon_minitimeMa Joulu 05, 2016 2:24 pm

Muuten tossa kohassa Patrick seisoi salin reunalla musta turvapartionjäsenen asu päällä <--- puuttu tosta vähän sanoja Very Happy.

"Näytät tosi kauniilta", Rick sanoi ja hymyilin vastaukseksi.
"Tanssitaanko?", hän kysyi ja nyökkäsi.
Menimme salin keskelle ja toiselle kädellä otimme toisen vastakkaisesta kädestä kiinni ja minä laitoin vasemman käteni Rickin olkapäälle ja Rick laittoi oikean kätensä minun vyötärölle ja lähti viemään.
Tanssimme muiden parejen keskellä, mutta en tiennyt mikä minussa oli sillä vaikka yritin keskittää katseeni Rickiin, silmäni haahuilivat jatkuvasti Patricikiin joka seisoi ryhdikkäässä asennossa salin reunalla. Vilkaisin sitten missä siskoni meni, hän oli täysin lumoutunut Tyleriin ja kaksikko kikatti ja tanssi sivummalla.
Myös Sam oli tanssimassa Nadian kanssa ja he näyttivät niin onnellisilta ja rakastuneilta että sydämeni oli sulaa heitä katsellessa.
Tanssiaiset kestivät pitkään yöhön pikkutunneille asti ja joskus kahden aikaan yöllä tanssisali oli tyhjä. Rickin oli myös pitänyt lähteä aikaisemmin, sillä hän tehtävänään oli hoitaa vielä Thor, Rutina ja Bree. Ja kuten Rutina tunnetaan, niin sen tytön hoitamiseen menee aikaa ja vaivaa. Lisäksi Rickin oli päästävä aikaisin nukkumaan, siitä yksinkertaisesta syystä johtuen että hänen täytyi lähes joka aamu herätä puoli viideltä tallitöihin.
Minä jäin auttamaan saliin järjestämään tarjoiluvälineet Melissan kanssa takaisin keittiöön ja ollessani valmis saatoin Cindyn kartanon vierashuoneeseen, mikä olisi hänen käytössään niin kauan kuin hän tahtoisi viipyä.
Kun suljin Cindyn huoneen oven ja käännyin edessäni oli Patrick.
Olimme ihan vieretysten siinä siskoni ovea vasten ja kuulin tarkkaan Patrickin hengityksen ja nostin katseeni hänen tummanruskeisiin silmiin ja sitten katseeni laskeutui hänen huuliinsa ja niin siinä jälleen kävi että Patrick painoi huulensa huuliani vasten ja suutelimme. Tällä kertaa se ei kuitenkaan jäänyt vain yhteen suudelmaan vaan menimme huoneeseeni ja nukahdimme lopulta sänkyyni vierestysten.
Aamulla heräsin joskus, en tiennyt mitään kellosta ja ensimmäisenä muistin Patrickin ja tunsin ja näin hänen kätensä joka oli päälläni ja tunsin myös pojan hengityksen selkääni vasten.
Ponnahdin ylös ja katsoin kelloa, se oli kahdeksan.
Huokaisin ja mietin asioita.
"Kaikki hyvin?", Patrick kysyi.
Sitten minä räjähdin uudelleen.
"Lakatkaa kysymästä onko kaikki hyvin! Kun ei ole", minä huudahdin ja käännyin Patrickin puoleen, joka katsoi minua hämillään.
"Ensinnäkin, tää meidän juttu, mikä ikinä onkaan, niin on kaikin mahdollisin tavoin väärin...", minä sanoin ja purin huultani. "Olen Rickin kanssa ja lisäksi tässä samassa rakennuksessa on sun ex-tyttöystävä, mikä sattumoisin on mun sisko, joten tää kaikki tuntuukin niin älyttömän väärältä"
Hengitin muutaman kerran syvään ja laskin kymmeneen.
Sen jälkeen puin päälleni valkoiset ratsastushousut ja mustan löysän paidan ja vedin jalkaani ratsastuskengät sekä nappasin mukaani viitan lämmikkeeksi.
Käännyin katsomaan Patrickia, hän oli tuijottanut minua koko ajan.
"Lopeta se tuijottaminen ja pue ylle", minä sanoin ja nakkasin pojalle hänen paitansa.
Patrick veti jalkaansa housut ja paidan ja laittoi sitten vielä mustat saappaat jalkaansa ja lähdimme pois huoneestani peräjälkeen, mikä osoittautui erittäin huonoksi asiaksi.
Oliver oli käytävällä ja nojasi rennosti käytävän ovenkarmeen ja meidät nähtyään tulevan pois huoneestani tuon ärsytyksen kasvoille nousi viekas hymy ja hän haukkasi palan kädessä olevasta omenastaan.
"No tästähän saadaan aikaan mehukas juttu", hän sanoi irvistäen.
Katsoi poikaa erittäin varoittavalla katseella ja heilautin sormeani: "Jos kerrot tästä yhtään kenellekään niin mää lupaan että sulle käy huonosti"
Oliver naurahti ja sanoi: "Mitenkä ois jos vihjaisin Rickiä tästä teidän kahden... romanssista...?"

Noin tuossa tuo luku ja myöhemmin tulee sitten seuraava luku Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kãtrín
Admin
Admin
Kãtrín


Viestien lukumäärä : 51
Liittymispäivä : 08.02.2015

Luku 14. Myrsky-kartanon perustajatanssiaiset Empty
ViestiAihe: Vs: Luku 14. Myrsky-kartanon perustajatanssiaiset   Luku 14. Myrsky-kartanon perustajatanssiaiset I_icon_minitimePe Joulu 09, 2016 9:11 pm

Voi apua kun kirjoitat aina niin ihania tanssiaisia! Ja ihanaa että Cindykin pääsi osallistumaan ^^
Apua Patrick minkä teit! Ja Oliverkin vielä! D:
Nyt jännittää että mitä käy seuraavaksi! (O_O")
Lisään vielä tähänkin lentokurssin viimeisen tehtävän Smile

Lentokurssi: Päättökoe! Saat nyt suorittaa ensimmäisen ratasi. Se on seuraavanlainen: Nosto ylös, silmukka, syöksy, nosto ylös, piruetti, puomit, renkaat, pujottelu. Kun olet tämän radan vetänyt, olet täysin pätevä kisaamaan taitokisoissa. Jos lohikäärmeesi ei ole taitokisa-linjainen, lainaan sinulle jotain muuta tilan lohikäärmettä mikäli haluat taitokisoihin. Olet nyt myös pätevä kisaamaan muissakin lajeissa (näyttely, kestävyys).

Lisään holviisi 41ϫ
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Luku 14. Myrsky-kartanon perustajatanssiaiset Empty
ViestiAihe: Vs: Luku 14. Myrsky-kartanon perustajatanssiaiset   Luku 14. Myrsky-kartanon perustajatanssiaiset I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Luku 14. Myrsky-kartanon perustajatanssiaiset
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Paluu takaisin Myrsky-Kartanoon
» Luku 3. "Francis?"
» Luku 5. Pelastusoperaatio
» Luku 20. Metsästys?
» Luku 8. Uusia tuttavuuksia

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Myrsky-kartanon lohikäärmetilan foorumi :: Päiväkirjat :: Bella Rimsay-
Siirry: