Myrsky-kartanon lohikäärmetilan foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa Myrsky-kartanon lohikäärmetilan foorumille!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Back to bussines!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Kira Eastwood
Uusi hoitaja
Uusi hoitaja



Viestien lukumäärä : 3
Liittymispäivä : 01.02.2016

Back to bussines! Empty
ViestiAihe: Back to bussines!   Back to bussines! I_icon_minitimePe Helmi 19, 2016 10:53 pm

//mie en oikein muista keitä kaikkia miun tarinoissa esiintyi joten alotan sen homman vähä niinku alusta, koska freebok lopetti ni en voi myöskää tarkistaa asiaa millään lailla xD Yritän kirjotella ilman, että tulee sellaista toistoon niihin verrattuna Smile//


Venyttelin noustessani. Olin taas omassa pikku kämpässäni. Nousin istumaan sängylle. Olin ollut pidemmän loman vanhempieni luona ja nyt olin palannut. Tai no olin tullut eilen takaisin tilalle. En malta odottaa, että näen Cican! Nousin ylös ja hypin vaatekaapille. Vedin sieltä ruskeat housut ja pujautin ne jalkaani. Ilma oli aika viileä, koska kevät ole oli vasta tulossa. Nappasin päälleni mustan pitkähihainen. Pujautin miekkavyön lanteilleni ja otin miekan nurkasta. Pyöräytin sitä pari kertaa. Sujautin sen tuppiin ja vetäisin ruskeat hieman polven alle yltävät saappaat jalkaani. Nappasi veitsen pöydältä ja laitoin sen saappaaseen piiloon. Naulakosta vedin yleni nahkatakki ja lähdin.

Kävelin pitkin käytävää kohti ruokalaa, josta saisin aamupalaa. Näin pari tuttua matkalla ja pian saavuinkin ruokalaan.
"Kira!" kuulin huudon ja käänsin katseeni siihen suuntaan. Näin tytön, jolla oli vaaleat hiukset ja silmälasit hölkkäävän minua kohti. Minusta ja Pinjasta oli tullut hyviä ystäviä vaikka olimmekin aika erilaisia. Erilaisuus viehättää, kuten monet sanovat. Halasin tyttöä.
"Sä sitä vihdoin tulit takas! Noh tapahtuuko lomalla mitää kiinnostavaa tai mainitsemisen arvosta?" Pinja kysyi samalla, kun kävelimme hakemaan aamiaista. Nappasin itselleni omenan, pilli mehun ja kourallisen viinirypäleitä. Menimme istumaan ja jatkoin sitten juttua.
"Eipä oikeastaan. Oi paitsi, että annoin yhdelle matkalle turpaan" sanahdin virnistäen.
"Mitäh?! Ei ei eijeijei! Et sä voi mennä poikia lyömään" tyttö huudahti suu auki. Kohotin kulmiani.
"Hell yea i can!" huudahdin ja nappasin yhden viinirypäleen tukkien sen suuhuni.
"Tämä...on...katastrofi!" ja sieltä se taas tuli. Huokaisin pyörittäen silmiäni.
"Ja kyllä voin. Sitä paitsi se kerjäs sitä" sanoin hörpäten samalla mehua. Pinja hieroo ohimojaan.
"Miten sä ikinä voit löytää poika kaverin ja runnot niiden suku kalleudet?" tuo kysyi nojaten kyynärpäihinsä. Meinasin tukehtua mehuun.
"Anteeksi minkä?" kysyin, kun sain taas henkeä.
"Kuulit kyllä" tuo sanoi kohottaen toista luomaansa.
"Hei sä tiedät ihan hyvin, etten tarvii sellaista" sanoin laskien mehun takaisin tarjottimella.
"Heeii kissanainen palas!" kuulin tutun äänen huutavan ja pian joku istuukin viereeni.
"Hellou Rick" sanoin hymyillen ja käännyin pojan puoleen. Tuo istui hajareisin tuolilla ja nojasi toisella kyynärpäällään pöytään.
"Miten loma meni?" poika kysyi virnuillen.
"Ihan hyvin" sanoin ja haukkasin viimeisen palan omenasta.
"Tää idiootti meni aiheuttamaan poikaystävä kanditaatille lapsettomuutta" Pinja sanoi tuohtuneena. Kohotin viettomasti kulmiani ja Rick repesi käkättämään.
"Hei sehä tarkoittaa, että mulla on yks kilpailija vähemmän" poika sanoo ja nojautui eteenpäin huulet mutrussa.
"Hehe joo ei" sanoin nauraen laittaen käteni tuon naamalle. Työnsin pojan kauemmas ja nousin.
"Sori, mutta mä haluun nähä sen yhden pennun nyt" sanon ja otan tarjottimen vieden sen pois.
"Älä mua kato, en se minä ollut!" kuulin Rickin huutavan ja Ronjan kiroilevan. Pudistin pienestä päätäni ja kävelin reippaasti ulos rakennuksesta ja otin suunnaksi tallit.

Kävelin reippain askelin kylän läpi ja ennenkuin huomasinkaan seksiin tallien edessä. Wou! Paikka on isompi, kuin muistin. Astuin ovista sisälle ja kuulin ensitöikseni kirkaisun. Irvistin pienestä. Kuka jaksaa kiljua tähän aikaan, mietin vaikka kello oli oikeasti jo aika paljon. Otin suunnakseni urosten puolen ja jos totta puhutaan tein pari väärää käännöstä. Löysin kuitenkin oikean käytävän ja hymy levisi kasvoilleni. Kävelin pari karsinaa eteenpäin.
"Cica" kuiskasin oikean oven takaa ja kyyristyin piiloon. Pian yleni lankesi varjo, jonka sininen pää loi. Kutitin urosta leuan alta ja se kääntyi katsomaan minua. Hymyilin pennulle, kun sen ilme kirkastui. Lohikäärme työnsi päänsä kainalooni ja olin vähällä menettää tasapainoon.
"Mitäs jos käytös lenkillä?" kysäisin ja nappasin otuksen käytävälle seisomaan. Se alkoi nyt joka he päälle maan ja laski päänsä katsoen mahansa ali menoani, kun kiersin sen takakautta. Juoksin nopeasti Cican tavarat ja aloin hoitaa suurta sinistä ruttukuonoa.

Vetäisin vyötä vielä kireämmälle ja kiipesin satulaan. Cica vilkaisin minua hieman virnuille. Näytin uroksella kieltä ja kiinnitin itseni satulaan. Eipä olisi kiva pudota, koska en uskonut, että osaisin lentää. Heh en ala testaamaan. Otin ohjat käteeni ja napautin pohkeillani Cican kylkiä. Uros levitti siipensä ja hyppäsi suoraan lentoon. Nojasin eteenpäin ja lohikäärme lensi korkeammalle ja korkeammalle. Suoristauduin ja Cica seurasi hienosti painon muutosta ja lopetti korkeuden keräämisen. Katsoin alaspäin maisemia. Kaikki näytti aika pieneltä. Painoin vasemmalla pohkeellani Cican kylkeä ja pidätin hieman oikealla pohjalla, jolloin lohikäärme kääntyi oikealle. Nopeasti ylitimme muurit ja maasto muuttui puisemmaksi. Suljin silmäni ja annoin tuulen riepotella hiuksiani. Avasin siniset silmäni ja katsoin alas. Virnistin ja pidätin hieman, kunnes nojasin eteenpäin ja annoin apua ohjista. Cica otti suunnaksi maan ja syöksyi hurjalla vauhdilla puiden sekaan. Cica kuunteli hienosti ohjausta, kun pujottelimme puiden välistä. Tuli kapeampi väli ja käskin urosta vetämään siivet sisään. Sen se tekikin ja kallistn vasemmalle. Yksi pyörähdys ja Cica avasi siipensä. Nojasin eteenpäin ja uros lähti kasvattamaan korkeutta. Kun suoristauduin hidastin hieman vauhtia. Olimme ilman varassa ja katselun alas.
"Hyvä Cica! Tuo meni hienosti" kehuin penikkaa ja taputin sen suomuista kaulaa.

Laskin Cican takaisin karsinaan ja heitin sille namin.
"Nähään huomenna" sanoin ja lähdin astelemaan ulos. Ja heti, kun pääsin isommalle tielle törmäsin Pinjaan.
"Okei meidän pitää oikeasti alkaa parantaa sun tunne elämää" tuo sanoi katsoen minua lasiensa läpi.
"Ja ei tarvitse" sanoin nauraen ja lähdin kävelemään.
"Oouu c'moon! Ei yksin oo kiva olla" tyttö marmatti kävellesään vieressäni.
"Enhän mä oo yksin! Mul on suht" sanoi hymyillen ja jähmetyn. Ei. Eijeijeiejei. Ei voi olla!
"Shut" sihahdin ja nappasin kiinni Pinjan ranteesta. Vedin tuon talojen väliin ja painauduin seinää vasten.
"Wou haamunko näit vai mikä sulle aiheutti tollaset sätkyt?" tyttö kysyi virnistäen.
"Aah ei ne voi olla täällä" ärähdin vilkuillen kujalta.
"Kerro toki mullekkin" Pinja sanoo tullen viereen.
"Okei no näätkö yön poika porukan tuolla?" kysyin osoittaen varovasti kuuden pojan porukkaa keskellä katua. Pinja vieressäni nyökkäsi ja huokaisin.
"No toi blondi tän puolimmainen on se jolle aiheutin lapsettomuutta" sanoin katsoen merkitsevästi tyttöä vierelläni. Tuon silmät pyöristyivät.
"Eikä!"
"No joo joo! Eikä se oo mitenkään mielissään siitä varsinkin ku se haluu olla mun kaa silleen" sanoin puditaen päätäni ja Pinjan silmät levisivät vielä enemmän jos se ylipäätään oli mahdollista.
"Eeeiikäh! Kuin ihana!" tuo melkein kiljui, joten tukin tytön suun kämmenelläni.
"Mitä? Ei! Ei oo ihana! Se on kamala" sihahdin ja Pinja käänsi käteni pois naamastaan.
"Älä viitti! Se on sairaan söpö!" tyttö sanahti ja katsoi kulmalta.
"Ei ei oo! Se on maailman vastenmielisin ihminen ikinä" tuhahdin katsoen kulman takaa. Nuo lähtivät kävelemään pois päin meistä. Thank you god! Tulin pois kujalta ja lähdin kävelemään kohti omaa huoneistoani. Piti tehdä muutama kouluhomma vielä valmiiksi.
"Oi ei se niin kamala voi olla. Ja mä lähen shoppailemaan. Tarviin tosiaan uuden paidan" Pinja sanoo ja katoaa viereltäni heipat sanottuaan.

Loppu ilta menikin laukkujen purkamisessa, kouluhommien tekemisessä ja muiden hommien suunnittelussa. Mm kuinka välttelisin niitä ihanuuksia mahdollisimman kauan. Eiväthän ne aikoneet jäädä? Eihän?

//tällänen eka tarina. Ei mikään paras ja vielä tähän aikaan kirjoitettu ni aivot toimiikin ihan täysillä xD//
Takaisin alkuun Siirry alas
Kãtrín
Admin
Admin
Kãtrín


Viestien lukumäärä : 51
Liittymispäivä : 08.02.2015

Back to bussines! Empty
ViestiAihe: Vs: Back to bussines!   Back to bussines! I_icon_minitimeLa Helmi 20, 2016 1:04 pm

Aivan ihana! Sait jotenkin niin hyvin kirjoitettua Kiran ja Pinjan ystävyydestä, kuinka hyvin tosiaan kaksi niin erilaista persoonaa voi sopia yhteen! Muutamia kirjoituskukkasia oli päässyt käymään, mutta ei mitään kuolettavaa. Tarina alkoi hyvin ja eteni järjestelmällisesti eikä liiallisella kiireellä Smile Innolla odotan jatkoa!

Saat tarinasta 32ϫ


Tässä vielä tehtävät joissa olet menossa, jos haluat suorittaa kursseja eteenpäin Smile

Lentokurssi: Tason 1 viimeinen tehtävä! Tämän jälkeen siirryt automaattisesti seuraavalle tasolle. Käy keskustelemassa joko neiti Aisakosken tai rouva Ylösahon kanssa heidän lentokokemuksistaan. Jotkin neuvot voivat osoittautua kultaakin kalliimmaksi!

Hoitokurssi: Viimeinen tehtävä! Nyt tehtäväsi onkin sitten puhdistaa hoidokkisi ihan kokonaan, kaikkia vaiheita myöten! Tämä on tehtävä joka päivä, ja lentämisen jälkeen huuhdella vedellä ja ottaa isommat liat pois. Karsina täytyy puhdistaa aina silloin, kun se näyttää likaiselle. Olet tämän tehtävän jälkeen suorittanut tason yksi, ja siirryt automaattisesti seuraavalle tasolle. Tästä lähtien, muista siis putsata lohikäärmeesi joka päivä huolella.

Anatomiakurssi: Päättökokeen aika! Kerro minulle, mitä kaikkea olet lohikäärmeistä kurssin aikana oppinut, ja mitä oivalluksia olet itse tehnyt. Tämän tehtyäsi olet suorittanut Lohikäärmeen anatomiaa -kurssin ja saat siitä merkin!
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Back to bussines!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Myrsky-kartanon lohikäärmetilan foorumi :: Päiväkirjat :: Kira Eastwood-
Siirry: